دل نوشته های من
دل نوشته های من
دل نوشته های من


تغییر وبلاگ از بلوگفا به لوکس بلاگ

بله درسته این وبلاگ همون وبلاگی هستش که تو بلوگفا داشتم ولی حالا تو لوکس بلاگ ادامه میدم

به شما دوستای عزیزمم پیشنهاد میکنم که به لوکس بلاگ بپیوندید

واقعا امکاناتش بهتر و بالاتر از بلوگفا هستش

بخصوص راحت شدن از دست تبلیغات بالای وبلاگ

 



نظرات شما عزیزان:

خواب نما..!..!
ساعت17:52---10 مهر 1390
سلام....روزگار....روزگار....روز های ماندگار...!!!

که میداند چرا..!!!!

(سلام وبلاگ جالب....سر شار از انرژی داری...

در مورد لوکس بلاگ سره 1 الی 2 ماه...تمام کوکی ها پاک میشن....
و وبلاگ برمیگرده به حالتی که یک ماهه پیش بوده...
بخاطر همین من از لاکس بلاگ به بلوگفا مهاجرت کردم...)

تشنه حضور جرعه ابی سیراب...!!!

دعا...


مهتاب محمدی
ساعت16:22---24 شهريور 1390
سلام

تبریک میگم وبلاگتون خیلی خوشگل شده

منم یه سری ایمیل واسم اومده که لوکس بلاگ بهتر از بلاگفا است اما من نمی تونم بلاگفا رو تغیر بدم چون خانم شریفی نیا وبلاگ بلاگفا من رو دیدن می ترسم از اون یکی وب باخبر نشن.



قالب وب خیلی قشنگه. منم یه مدت همین قالب رو روی وبلاگم داشتم. البته بدون عکس بالای قالب

امیدوارم لیلا خانم خوششون اومده باشه



غریب اشنا
ساعت22:30---23 شهريور 1390
tabrik migam kheyli aliye......omidvaram hamishe moafagh bashi.
ahangetam kheyli dus daram


نسیم
ساعت16:22---21 شهريور 1390
مبارکه لوکس بلاگ دوست عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 21 شهريور 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

موضوعات وبلاگ
آرزوی مجنون
خاطره
دلتنگی
اثبات عشق لیلا به مجنون
شوق دیدار
رقص کرم ها از شوق دیدار
بد شانسی
قلب
خنده و بغض و خدا
خودکشی
خوشحالی

 

مجنون

 

مهر 1390
شهريور 1390

 

رفت...
خوشحالی
مسافرت
تغییر وبلاگ از بلوگفا به لوکس بلاگ
خودکشی
خنده و بغض و خدا
قلب
بدشانسی
رقص کرم ها از شوق دیدار
شوق دیدار
اثبات عشق لیلا به مجنون
دلتنگی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و آدرس leylayeshab27.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برترین مرجع
تنها
خاطره ماطره
غرور عاشقان
امید وصال
در خلوت تنهایی
کانون هواداران مهراوه شریفی نیا
دختری که به زندگی می اندیشد
MASONHUNTING
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 35804
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ


دریافت كد ساعت

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->